Hoe werkt een pre-order?
Pre-order / vooruitbestellen?
Een pre-order is een vooruitbestelling van een nieuw aangekondigd artikel (Neuheit).
In sommige gevallen kan het voorkomen dat een nieuw aangekondigd artikel enkele weken/maanden op zich laat wachten totdat deze in de winkel arriveert.
Het is mogelijk om een pre-order / vooruitbestelling te plaatsen en deze pas te betalen op het moment dat het product daadwerkelijk leverbaar is.
Hoe plaats ik een pre-order?
Een pre-order plaatsen is heel gemakkelijk, het werkt net als een 'normale' bestelling.
In het voorbeeld hieronder gaan we een pre-order plaatsen.
We hebben de knop: "PRE-ORDER DIT ARTIKEL" met rood omcirkeld.
Zodra hierop geklikt wordt, vind u het product terug in de winkelwagen.
In de winkelwagen wordt het product nu weergeven en gaan we deze daadwerkelijk bestellen, door in de winkelwagen op "AFREKENEN" te klikken.
Tijdens het afrekenen selecteert u eerst in STAP 1 het "FACTUURADRES", hierna in STAP 2 eventueel een ander "AFLEVERADRES".
In STAP 3 kiest u de verzendmethode van uw bestelling: "AFHALEN OF VERZENDEN".
Nu in STAP 4, kunt u kiezen voor: "BETALEN BIJ AFHALEN IN DE WINKEL".
Deze betaalmethode kunt u gebruiken om een pre-order/vooruitbestelling te plaatsen.
Tijdens STAP 5, kunt u de bestelling nogmaals controleren en daadwerkelijk plaatsen, door op: "PLAATS BESTELLING" te klikken.
Zodra u op plaats bestelling heeft geklikt, is uw pre-order geplaatst. Per e-mail ontvangt u hier een bevestiging van.
Na ontvangst van de bestelling, zullen wij de bestelde artikelen reserveren in ons systeem.
Zodra er een of meerdere artikelen uit uw pre-order beschikbaar zijn, zullen wij contact opnemen over de betaling en afhaling/verzending van de pre-order.